Nu ni

Nej kanske ska ta och sova nu. Klockan är ju ganska mycket så hihi fastnade framför tv :D
Ska försöka komma upp någorlunda tidigt i morgon.
Har kollat hur det går med paketet som jag väntar på men det stod att dom väntar fortfarande på att det ska hämtas upp men att säljare har skickat det. Så lång tid kan det väl ändå inte ta att hämta upp ett paket heller? Han skickade det i tisdags förra veckan.

Hoppas det står fel. För hur länge ska jag behöva vänta?

Nej hörrni nog om det nu.
Älsklingen har somnat för länge sen men jag blev nu pigg igen. Ska nog ta mig ett glas mjölk det kanske hjälper.Eller vad tror ni?

Men bloggar mer i morgon.

Puss så länge sötnosar:love:


Guud vad jag längtar till sommarn hittade en gammal bild på mig sommaren 2009 :D Då jag var superblond.Gillar den där blusen har den fortfarande i gardeoben tror jag iallafall :D

Någon mer än jag som längtar till värmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0