Nu rullar vi

Just nu så sitter jag i bilen på väg till dalarna. Turbo får vara kvar hemma J kommer ju passa honom. Älsklingen vill ju inte att jag ska sitta och kolla film under vägen.Jag är tydligen inte social mot honom ska han säga säger jag eftersom han måste ju koncentrera sig på bilkörandet. Jag frågade han också vad jag skulle göra om jag inte fick kolla film o det jag fick tillbaka var....du kan väl sitta still som andra människor men hallå alla andra kanske inte åker så långt som vi har. Och inte fick jag sova heller. Jag blir så jävla rastlös när jag sitter lång tid och helst i en bil :O Nåja jag ska väl vara mer social mot älsklingen nu. Vi hörs mer sen när vi är framme. Puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0