Nu så..

Nu är vi hemma igen :) Vi åkte kanske från lokalen vid 4-5 :P
Sen så åkte vi hem till Ingemar och hälsade på samt käkade sen nere på gunstagrillen beställde en pizza men det roliga var att det var just den pizzan som jag INTE ville ha. Ville inte ha en kyckling pizza annanas,banan och jordnötter utan en kyckling,champinjoner och paprika och självklart såg dom väl fel eller hade för råttomt så dom gav mig den med bananerna och annanasen vilet är det två äckligaste sakerna jag vet om :D
Så det blev mer plocka bort från pizzan än äta den.
Suck inte bra!

Nu ikväll så ska vi bara ta det lugnt innan vi ska sova :)
Har nyss tagít en kaffe mumma!

I morgon ska jag ju jobba en timme så det ska bli skönt :)
Sen får vi se vad som händer :)

Ni då vad har ni gjort för skojj idag då?:love:

Puss:love::love::love:

Lilla söta Elliot från namngivningen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0