Årskrönikan med Philip & fredrik

Åååh herre gud säger jag bara. Har setat och kollar på årskrönikan på 5:an och vissa klipp höll jag verkligen på att garva gärnet och vissa var inte alls kul överhuvutaget. Men det som slår allt var ju självklart KÖRKORTS TURKEN xD
Seriöst jag och jonas höll på att pinka i byxan här hemma eller snarare jag då. Har aldrig hört något roligare i hela mitt liv.
Hahah ska fan kolla om det finns ute på youtube.

Men sen så Kisse och amir var ju med om deras "bloggbråk"hade någon sorts debatt men hallå var det bara jag som tyckte hela grejjer var OTROLIGT PINSAMT!
Hahaha jonas satt och höll för ögonen bara för att det var så sjukt löjligt.
Var hon bara inhyrd för att göra det där lilla?
Jag hade då lätt hoppat över det där om jag var dom xD
Pinsamt Pinsamt pinsamt säger jag bara xD

Nu strax ska jag iallafall ta och vandra in mot sängen och dejta kudden inatt :)
Eller ah kommer inte sova på ett tag men men :) Somnar jag så somnar jag man vet aldrig med mig:)

Puss så länge:love:



Kommentarer
Postat av: Alice

SV: Hej jaa dom kommenterade på min blogg att jag vunnit så jag mailade storlek på det jag ville ha men sen har jag inte hört något :) hoppas verkligen att vi får våra pris :D

2011-01-05 @ 23:54:00
URL: http://alicebremberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0