Nytt rekord

Det blev nytt rekord jag skulle ju vilja komma över hundra men det hoppas jag kommer med tiden :D
Men ni ska veta att det är jätte kul verkligen att ni nya har hittat in och hoppas att ni stannar :D
Ligger här i sängen nu och kollar lite jobbsökningar :)
Vill ju ha ett till som sagt att gå till om vardagarna. Visst det är skönt att vara ledig vardagarna och jobba helger men man tröttnar efter ett tag på att vara hemma :/
Leker liksom hemmafru känns det som inte kul i längden.
Det enda man gör är att diska,städa laga mat och tvätta :P

Hahaha typsikt hemmafru xD Synd att jag inte bor i hollywood och att jonas tjänar miljoner.
Det skulle ju inte sitta helt fel.

Nu ska jag fortsätta kolla lite :)

Puss så länge:love:
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0