Pappi

Nu är vi hemma hos pappsen eller vi kom väl hit runt 7 tiden där :)
Jonas har setat med datorn ett bra tag här och kollat på bilar.
Ja ikväll å kommer vi nog inte göra så mycket utan sitta hemma och ta det lugnt.
Vi ska sen hämt upp syrran från sin skola hon ska tydligen ha hjälpt till med mat och sånt till min gamla skola som har bal ikväll.
Kul för henne :D

Ja ska nog ta och ge tillbaka min lilla älsklingsdator till babe igen så han får kolla lite till på sina bilar han sitter och drömmer om ;)

Hörs snart igen hoppas jag eller jag kommer ju uppdatera innan jag gå och sover iallafall så lugn :D
I will be back soon ;)

Puuuuuss på er sötnosar :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0