Playdate

Hihih ah det är så jag och J grannen kallar det när Turbo ska få leka av sig lite med en jämnlik varelse :D Alltå maxi grannkatten :)
Så får se om hon kan eller om vi tar det en annan dag :)

Turbo behöver få leka med någon i sin egen storlek och inte bara med mig och jonas xD
Stackarn får alltid stryk och jag tror inte jonas klarar av mer bett från turbo när dom två leker. Han blir alltid biten i armarna eller i hälen xD
Det ser ju hur jäva roligt ut som helst men ont gör det som fan tyvärr.

Nåja ska försöka färga håret sen ikväll någon gång också hade jag tänkt.
Nu är jag trött på utväxten så nu ska den bort :)
Lägga i färgen och sen kommer jag nog ta färgbomben på det så det blir ljusare för jag har en känsla av det kommer bli en liten ljus gul ton där utväxten var och så kan jag ju inte ha det,det måste ju vara jämnställt i skallen :D


Kommentarer
Postat av: Hny.

:) Hej, fin blogg!

Anmäl dig gärna till veckans blogg.

En knapp till inlägget hittar du en bit ner.

Sen är det bara att kommentera att du är med.

Följ mig gärna via bloglovin om du gillar

min blogg. Kram / Hny

2011-01-28 @ 15:49:03
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0