Post

Jag fick hem foundationen iallafall på posten så det var ju bra :D Nu när min andra var slut.
Japp inga skor då men det hade jag ju räknat med :/ Tror jag aldrig kommer att få dom.
Hon har ju heller inte svarat på mitt mail heller.
fan så sur jag blir dom andra fick ju liksom förra tisdagen så varför har jag inte fått något?


Vet att jag är tjatig om detta nu men jag är så grymt besviken på detta.
Om nu posten har slarvat bort dom så får dom ju skicka nya till mig jag måste ju få priset.

Har iallafall nyss vinkat av Helena alltid kul att hon kan komma förbi hit hon stannar ju så länge också så det är skit mysigt :)
Hon var med när gubbarna kom hit eller gubbar och gubbar det var mer unga grabbar.
Inget att se på däremot xD
Det var ju bara bra.

Turbo däremot var livrädd för dom visste inte vilken av dom han skulle koncntrera sig på.
Svansen blir två gånger så stor än normalt xD Såg as kul ut.

Nu väntar jag på att Jonas blir hungrig så jag kan sätta igång med maten någon gång :)

Just ja fick ingen visning i helgen tyvärr :( Tråkigt!
Så frågan är om vi ska åka upp till falun eller inte. Min tre -männings mamma fyller 50 så pappa undrade om vi ville komma och fira henne.

Så får höra lite med jonas om det :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0