Säljdags

Nu verkar det som att älsklingen är på G att sälja vovon :) Nu har han fått upp ögonen för en volvo S80 :D
Den han ska sälja nu är en volvo 940 turbo :)
Sen ska han nog sälja av BMW helt säkert också.
Kanske ska ha den under sommaren bara sen så skickar han nog iväg den. Men det kommer bli svårt att sälja den.
Det är ju min favvo bil så det komme bli tråkigt och kommer verkligen sakna det där muller ljudet efter v8 :O

Har sagt åt honom att sen får han fan köpa en ny bil med v8 så jag hör mitt älsklingsljud igen.

Han ska nog sätta in en annons snart på volvon han är verkligen så sugen nu på en ny bil :P
Ah vi får se hur det går :)

Jag är bra sugen på att gå och hyra en film jag :D
Medans han sitter och kollar bilar och funderar på hur han ska göra :)

Ska nog fråga honom här om han är sugen på att kolla film sen senare ikväll och isåfall vilken :)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0