Skit mobils grej

Har setat och försökt få igång mobilen på så sätt att jag ska kunna överföra musik och bilder till datorn och från datorn till mobilen.
Men det går inge vidare faaaaan också.

Skit grej. Vet inte hur jag ska göra. Någon som är bra på mobiler och datorer xD
Dom gillar tydligen inte att sammarbeta med mig :(

Just nu så ligger jag och kollar på Cheaters fan vad lack man blir på dom där idioterna som vänster prasslar. Skulle någon göra så mot mig hade jag ahh guuud vill inte ens tänka på den men jag skulle verkligen se till att förstöra hans liv.
Inte för att Jonas skulle göra något sånt det vet jag att han inte skulle. Han inser hur mycket det skulle såra honom om jag skulle göra det vilket jag ALDRIG kommer att göra spelar ingen roll om jag hade världens dummaste kille eller något det skulle inte falla mig in att göra något sånt.

Det är bara idioter som tänker med arslet som gör det.Om ni har sett detta programm blir ni inte heller förbannade av att se det hela? :D

Aja nog om det ska kolla klart här och kolla runt lite sen ska jag försöka sova:)

Puss så länge :love:
              

Kommentarer
Postat av: lijna

allt bra?:)

2011-02-01 @ 14:42:56
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0