Skorna jag vann

Som jag nämnt tidigare så vann ju jag ett par skor innan jul där.
Och fick veta att skorna var på väg förra veckan. Fick ett mail den 5 jan om att skorna har skickats men jag har fortfarande inte fått några och det har liksom gått 7 dagar sen jag fick reda på det.
Denna tävling var verkligen inge vidare organiserad riktigt för nu fick jag ett mail av en av dom andra vinnarna och hon hade tydligen fått helt fel vinst. Hon hade valt ett par svarta jeans och hon fick hem ett par "tantiga" ljusblåa. Jag menar hallå hoppas det verkligen inte händer mig.
Man ska väl få det man vann.

Håller tummarna att jag får dom snart.Skickade ett mail till hon som har sidan om att jag undrar hur länge det ska dröjja innan jag får stövlarna.
Börjar bli ganska så trött på att vänta.
Tar det verkligen en vecka för posten att skicka ut ett par skor??

Tror inte det va?

Nåja hoppas det löser sig.
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0