Snart årsdag

Såg nu att på tisdag nästa vecka är det min och älsklingens årsdag vi firar nämligen 3 år då :D
kan inte fatta att vi vart ihop så pass länge som vi vart. Inte för att det har vart dåligt på något sätt utan att det är väldigt länge :D

Men jag vet att jag har den rätta killen och är jätte lycklig med honom.Han planerar framtiden med mig så vet att han älskar mig med :D
Alltid kul att höra hur han vill ha det med oss, får faktiskt höra mycket om det och inte bara bilarna hela tiden :D

Jonas jag älskar dig så obeskrivligt mycket jag har hittat den rätta :love:
Alltid du och jag :) :love:
              

Hahaha kolla in min snygging detta var det första kortet jag fick se på honom när vi chattade som mest på msn xD Så fin så :D Väldigt gammalt kort säger han men men ;)
        


Kommentarer
Postat av: Nicole Hamilton

Hej ! Fin blogg (:

2011-01-26 @ 12:08:41
URL: http://nicolehamiltons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0