Sova

Nej hörrni nu ska jag faktiskt ta och sova eller iallafall försöka :D Hihi hade laddat ner mr & mrs Smith jag ääääääälskar den filmen :D Men nu så blev jag mer tröttare så vi får väl hålla tummarna nu att jag somnar också :D

Får se vilken tid jag kommer upp i morgon eller rättare sagt om Jonas kommer ihåg att dra upp persienerna och slå på tv. Om han kommer ihåg det så får vi se hur länge jag kan sova. Troligtvis så kommer jag säkert slå av den bara för att jag är så trött xD

Hahaha aja men det får vi se i morgon och då får vi se hur det blir med mina skor jag väntar på. Om jag inte får dom i morgon så ska jag fan skriva ett argt mail till henne och ah det kommer inte sluta bra.
För nu börjar jag bli ganska så less på dom posten alltså att det kan ta sån tid :O

Nåja nog skitsnackat nu.

Vi hörs mer om några timmar :)

Puss så länge och sov gott :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0