Sova

Nej nu ska jag faktiskt ta och stänga ner datorn och sova ska upp någorlunda tidigt i morgon så jag hinner till banken i tid så jag har det gjort :) Fan vad jag längtar tills den kommer till mig :)

Annars i morgon vet jag inte vad jag ska göra mer. Städa upp här hemma lite kanske kan behövas dammsuga lite :P Sen ska jag ta och kolla när ersättningen rullar in också :)
Så jag kan köpa jonas sena julklapp xenon ljusen vill säga :)
Det kommer nog bli bra.

Jag vet att det var en usel uppdatering dom senaste dagarna men har nästan inte orkat gå in på bloggen har haft en lite bloggtorka om jag ska vara ärlig :(
Inte bra så får ta och rycka upp mig lite.

Men nu blir det att sova iallafall men vi hörs mer i morgon :)

Puss så länge och sov gott sötnosar :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0