Sover ni?

Sådär. Jonas tyckte det var mycket skönare att ligga och kolla på tv inne i sovrmmet istället :)
Så snäll som jag är får jag väl följa med då.
Hihi just nu ligger han och kollar på någon sorts kampsports kanal. Vet inte varför han kollar på det xD

Aja han har börjat tjata nu på mig att jag ska bli brunett igen men jag vill verkligen inte det. Det tog alldeles för lång tid att bli blond och jag älskar att vara det.Man sticker ju ut lite mer att vara så här ljus eller hur?
Håller ni inte med mig som är platina blonda? :)
Tycker man gör det. Man lägger märkte till någon som är väldigt ljus fort eller det gör jag iallafall :D
Hihi!

Vad tycker ni ska jag vara blond eller brunett?
Ska försöka hitta en bild på mig när jag är brunett.
Kommer bli svårt men ska kolla igenom här lite.

Enda sen jag såg en grymt snygg tjej på stan en gång hemma i falun så bestämde jag mig att en dag ska jag bli så där blond.
Och att vara blond färgen passar till så mycket i klädesväg. Alltså till färgerna.
Blond är ju super snyggt om man har en svart topp eller något.

Eller tänk på sommaren som jag har tänkt på.
Blåa jeans klackar och ett vitt linne lite pösigt med utsläppt långt blondt hår med ett par pilot brillor???
Snyyyyyyyyyyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0