Trött

Jag är faktiskt en aning trött. Nu när älsklingen fixade ett virusprogramm åt mig så låg jag på mage och höll faktiskt på att somna ett tag.Så skulle nästan tro att jag somna snart xD
Brukar ju annars jämt vara vaken till 2 eller 1 men nu känns det inte som att jag kommer kunna hålla mig vaken till tolv ens en gång.
Det tycker jonas bara är bra. Hihi.

I morgon ska jag se om jag fått något svar på skorna eller om dom dimpt ner i brevlådan.
Hur länge ska jag behöva hålla tummarna att dom finns där när jag kommer ner och sen se att det inte ligger något där?
Tråkigheter detta.

Annars så ska jag kolla runt lite och fixa lite här hemma.
Vad har ni för er ikväll då sötnosar? :)

Jg ska nog nu ta och kolla klart det sista av tv programmet här. Sen ska jag nog försöka sova lite om jag nu inte blir piggare men det är jag tveksam till.

puss så länge :love:

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0