Undrar om...

Ah jag undrar om jag kommer få någon post idag eller inte. Om seriöst jag inte fått skorna i slutet av veckan kommer jag garanterat bli as förbannad.
Nu orkar jag inte vänta längre. Jag vill ha skorna NU!

Vad är problemet egentligen med posten? Har gått liksom två veckor och 1 dag nu.
Ganska så tröttsamt!

Nåja jag hoppas jag fått något sen.
Tror inte posten ens har kommit än.
Var ner en sväng för kanske en halvtimme sen.

Nu tror jag dom river lägenheten över oss eller vad dom gör. Det kanske är ventilationsgubbarna som har kommit till dom över mig.

Äntligen säger jag isåfall :P

Kommer antagligen få över lilla Helena snart också på lite fika :) Kul.
Kunde inte lämna lägenheten själv åt dessa gubbar litar inte riktigt på folk som jag inte känner och absolut inte tillräckligt för att låta dom vara ensamma i våran lägenhet.
Dessutom så kommer säkert Turbo springa ut också xD

Nåja ska kolla om posten har kommit nu då och kolla om det är gubbarna som är här om deras bil står utanför :P

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0