Wow

Trött??? SVAR= JA! Shit snacka om att man är otroligt otränad mina gamla tränare skulle verkligen skämmas över mig xD
Men var ändå ute i 20 min och sprang och det är ganska så bra ändå för att vara så här otränad :) Men lyssnade på min mammas kusin om att springa 2/3 och gå raskt 1/3 mycket bra tips. Kommer nog ut och springa minst 3 ggr i veckan nu :)

Härligt att röra på sig och det funkar bättre med musik i öronen. Jag hatar egentligen träning men ska man uppnå sina mål till beach 2011 så måste man ligga på.

Eller har ni några smaltips som man kan prova på som är roliga? :D Kom gärna med tips. Kan lägga ut det i bloggen dessutom så andra ser det :D

Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0