10:e Juli 2011 Söndag

God eftermiddag :)






Idag vaknade vi alla runt halv 11 -11. Var skönt att ta en lite längre sovmorgon idag.
Idag är det då min lilla pappsi kommer åka hem igen :( Tråkigt, men vi har iallafall haft kul och saker att göra hela tiden.

Igår efter att M hade hämtat kurre så åkte vi hem till Ingemar igen och drack lite öl och spelade ett as kul spel som Jonas förlora i hela tiden i x)
Stackarn!
Men kul hade vi :)

Nu annars idag ska jag skicka tillbaka håret jag beställde eftersom det var ju fan helt jävla fel färg.
Jag hade ju beställt färgen #613 och vad fick jag???
Jo ett blondt hår med mörka slingor???????
Hur fan kan det vara fel och när jag ska kolla igen på Nellys hemsida på artikelnummret så stämmer det men på sidan och bilderna på färgen så är ju dom ljusblonda så som jag hade velat haft och inte slingfärgat, så jag fattar inte varför jag fick fel?
Konstigt!Och jävligt irriterande.

Så nu har jag fyllt i att det var fel färg och skrev i vad jag önskade för färg istället.
Nu tog jag färgen #60 en lite ljusare så nu får vi se om det blir bättre.
Annars får jag väl skicka tillbaka det igen.
Nej men hoppas det blir bättre nu!

Sen idag så är det ju som vanligt tvättid och städtime men det gör vi inte än på ett tag.
Vi sätter väl igång efter att pappsen har kommit iväg :)

Nej nu ska jag ta och borsta gaddarna och sedan göra mig i ordning.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0