11:e Juli 2011 Måndag

God morgon :)






Vaknade lite senare än vad jag hade tänkt idag, men det var så skönt att sova ut :)
Gick väl upp runt halv 11 har jag för mig.
Men det märks att man gått upp senare för mitt huvud hänger inte med. Känns super tung och ont.
Kanske börjar få som älsklingen där det senare stramar från nacken :(
Nej usch det vill jag inte ha!

Idag annars då så har jag ett jobb pass senare ikväll så det ska bli skönt.
Sen är jag ledig till torsdag så ska försöka hitta på något med någon. Kanske ta en sväng på stan då.
Men nu blir det ingen shopping!

Har shoppat nog nu.

Men iallafall igår,hur det gick med färgningen och ah det gick väl bra, den bruna utväxten är helt borta nu iallafall men ska nog ta och köpa lite silver schampo ändå för det är lite gulaktigt men det kan jag förstå för nu var utväxten större än vanligt så hade ju inte mycket färg över precis så kunde inte ta mer färg på skiten.
Så det ska jag kolla efter. Ska nog kolla efter den där Revlon hårfärgsinpackningen :)
Den var ju super sist jag prova den :D

Ska kolla om den finns billigt någonstans.

Nu ska jag ta och käka min frulle :)

Puss så länge:love:


Hahah turbo ligger och kollar tv ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

söt katt :)

2011-07-11 @ 13:50:21
URL: http://http:/liinnejah.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0