12:e Juli 2011 Tisdag

God morgon :)






Pigg och kry vakna man och kollar ut och ser klarblå himmel och sol :D Här ska solas sen när jag kommer hem ;)

Men först måste jag till Akademiska för lite blodprov och sånt skit. Sen måste jag sitta och vänta i två timmar innan jag ska in igen så frågan är vad jag ska göra under tiden??
Innan jag åker upp dit ska jag ta och cykla förbi willys och handla en dricka iallafall.
Uppe på sjukhuset är ju allt så jävla dyrt.

Ja så just nu ser min dag ut så ;) Upp till akademiska och sen sola :love:
Ni då vad händer idag? ;)

Nu innan jag drar så måste jag få tag i den där familjen och sen göra mig i ordning. Om jag inte får tag i dom nu innan jag åker får jag väl ringa under den där två timmar långa pausen mellan besöken :P
Men men jag lär väl få tag i dom snart. Hoppas jag!

Nej hörrni jag måste ta och käka lite nu så vi hörs mer sen :)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0