13:e Juli 2011 Onsdag

God eftermiddag ;)






Har typ inte sovit något alls inatt så somnade äntligen när älsklingen åkte till jobbet vid sju tiden. Och sov fram till 12. Usch nu könns det ju som att hela dagen gått. Men men har man inte kunnat sovit så...vad ska man göra?

Nu på dagen skulle jag ju sola men vart fan är solen???
Jävla vädergubbar. Det stod ju att det skulle vara strålande sol från 12..inte fan är det de heller. :(
Snyft!

Nej men ska gå och leta upp en brevlåda någonstans och sedan ta tag i disken här hemma. Och hoppas någon av mina saker kommer på brevlådan idag. Antingen klänningen eller färgbomben.
Håller tummarna!
Hoppas hoppas!

Ja annars ska jag väl försöka plugga om jag orkar.
Nej jag måste göra det.

Nu ska jag ta och fixa lite kaffe och macka ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0