14:e Juli 2011 Torsdag

God morgon :)







Var tvungen att stiga upp runt halv 7 i morse för att jag skulle hinna göra allt innan jag ska sticka iväg till dagens jobbpass.
Det är då städjobbet idag då. Hihi det gäller att ha rätt dag och datum så man inte blandar ihop båda jobbet x)

Jag har gjort det misstaget en gång och då var det visningsjobbet som hamnade i kläm.
Blandade ihop datumen och missade nästan en  x)
Som tur var så hann jag se det i tid :P

Ja som sagt detta städ är då bara på två timmar så är hemma igen runt 11 :)
Efter det vid 1 ska jag ner och träffa Lisa för en runda på stan.
Fönstershoppa lite ;)

Nej hörrni det får bli en bättre uppdatering sen när jag kommer hem :)

Puss så länge:love:



Kommentarer
Postat av: ONLYPAULINAA - blivande fotograf.

Super söt blogg! Hur mår du då?:)



Kram!

2011-07-14 @ 11:35:47
URL: http://onlypaulinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0