15:e Juli 2011 Fredag

God morgon ;)








Vaknade för kanske en kvart sen. Så ska nu ta och röra fläsket lite och göra någon nytta. Ska nog ta och käka lite först och ta fram till middagen sen.
Sen är det storstäd som gäller för min del.
Så min dag kommer nog se ut så idag.

Annars senare vet jag inte vad som händer om vi åker någonstans eller om vi bara tar det lugnt hemma.
Det är ju bara och se.

Ni då vad har ni för er idag? Har ni också skitväder hemma hos er som vi har här? :(
Detta är ju inte sommar...detta är typ HÖST!

Aja fan hoppas vädret blir bättre jag ska ju ha min brännan innan sommaren är slut iallafall :P

Nej hörrni, dags att röra på sig kanske. Sitter ju fortfarande i sängen och bloggar så ska röra mig mot vardagsrummet.

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Ha en bra dag!

Kram :)

2011-07-15 @ 11:44:38
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0