20:e Juli 2011 Onsdag

God morgon :)






Kan ni fatta att det redan är onsdag?? Det kan inte jag. I morgon ska vi åka hem till babbsan för att kolla om jag fått någon post jag hoppas verkligen det!
Jag vill ha mitt löshår NU!

Det ligger säkert någon saftig räkning från akademiska också.
Just ja mammsen vad hette det där kortet frikort??
Det du pratade om igår.

Hoppas verkligen dom har det här med. Har ju inte precis råd att betala 300 spänn varje gång.

Ja idag annars så har jag inget direkt planerat. Ska nog bara ta det lugnt. Magen är fortfarande väldigt öm och gör fortfarande ont.

Ska väl bara såpyssla som vanligt.

Ni då vad händer idag? ;)

Puss:love:


Kommentarer
Postat av: emmi

Allt bra? =)

2011-07-20 @ 12:05:23
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: mamma

det heter HÖGKOSTNADSkort där du "samlar" in dina besök och när du kommit upp i 900 kr under en 12 månaders period får du ett FRIKORT som gäller den tid som är kvar av dessa tolv månader.... (är första läkarbesöksstämpeln 1 april 2011 räcker ditt frikort fram till 30 mars 2012!!

kramis

Mamma

2011-07-20 @ 17:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0