21:a Juli 2011 Torsdag

God morgon ;)







Mår just nu lite sissodär faktiskt. Känner mig lite tung i skallen faktiskt och ont i nacke och rygg :/
Ine kul :(
Har legat fram till nu i sängen och kollat på tv sen kl halv tio.

Kanske är dags att ta sig upp nu och fixa frukost :P

Idag har jag ju som sagt lite att stå i då :)
Ska småfixa här hemma.
Fixa en lista till vad som ska ha med till falun i morgon och sen hämta löshåret och om det finns annan rolig post.

Sen vidare hem till Ingemar och plocka lite körsbär ;)
Mammsen ville ju ha lite och syrran.

Jag varnar er bara dom var väldigt sura dom jag käkade. Och magen mår inge bra efter om du käkat för många x)

Ah så det är mina planer hittils.
Så det kan kanske bli liiiiite sämre uppdatering idag men ska försöka uppdatera så mycket som det bara går :)

Nej, hörrni jag ska ta och fixa lite frukost nu jag så vi hörs ju snart igen :D

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0