24:e Juli 2011

Nu är vi hemma igen i Uppsala.
Vaknade runt 10 i morse hos mamma. Käkade lite frukost gick sedan till mormor och morfar och fika vid 11.
Efter det så gjorde vi oss klara för att åka hem till pappsen. När vi kommer dit så är ju dörren självklart låst men hihi jag har ju nykel så in kom vi iallafall.
Då ser vi han stå i kallingar x) Då hade han nyss kommit upp och höll på att fixa frukost xD
Fan då var ju klockan typ 12 :D

Satt där och fika och spela lite kort.Förlorade väldigt stort.Typiskt!
Efter att farsan gjort sig i ordning åkte vi och hälsade på min älskade faster :D
Visade henne lite kort mamma hittade och som jag fick ta med mig hem :)
Ska visa sen en super söt bild på mig och pappa som jag tänker sätta upp någonstans :love:

Sen bjöd pappsen oss på lite mat innan det var dags att åka hem mot uppsala. Hade ju lite att göra här hemma också. Tvätta packa upp..handla bla...
När jag vart ner med tvätten så hade M kommit och hälsat på en stund satt och snacka lite bara drack en öl.
Trevligt trevligt :)

Nu så håller tvätten på att torka i torktumlaren och sedan ska vi väl hämta upp skiten och fixa det.
Sen blir det nog en macka och lite te och sen en lång härlig dusch :)
Det skulle verkligen sitta fint nu.

Ja det är vad vi har framför oss ikväll :)
Ni då vad har ni för er?

(En sån super söta bilder på min grymt älskade mormor,,fick tyvärr ingen bild på min morfar han sprang runt och fixa grejjer då hela tiden :D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0