27:e Juli 2011 Onsdag

God morgon :)








Guuuuuud så härligt med sol idag och hoppas den håller i sig så det inte blir som igår :O
Har nog tänkt ta och sätta mig på balkongen sen och sola lite innan det är dags att göra alla grejjer vi måste ta tag i innan morgondagen :)

I morgon åker vi ju nämligen till Gotland :D Yeeeeeah!
Tror tyvärr inte jag tar med mig datorn. Kommer ha så mycket att göra. Om jag kommer blogga så gör jag det via mobilen så lugn jag kommer inte glömma bort er ;)

Har man semester så vill man ju njuta av den så mycket som möjligt.
Dessutom vill jag inte råka ut för om datorn skulle bli snodd.
Så bäst att ta det säkra före det osäkra :D

Igår så var vi ju upp till akkis igen då. Denna gången kunde ju älsklingen följa med eftersom han har ju semester han med.
Det gick ju ändå på 5 minuter besöket.
Skulle bara lämna blodprov.
Dit igen som vanligt nästa vecka :P

Ja annars idag så ska ju vi som sagt tvätta..städa oh packa :)
Försöka hinna äta något också kanske :D
Ni då vad händer idag????

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0