3:e Juli 2011

God morgon :)






Buhu! Skit tråkigt väder ute just nu. Inge roligt alls. Ska ut till Ingemar idag och fan vad tråkigt med regn då.
Hihi kommer säkert ligga i smultronlandet igen ändå x)

Just nu annars så sitter jag och väntar på att älsklingen och Ingemar ska hämta upp mig för att käka snart.
Så kommer nog bli kvar där ute några timmar sen så ni vet varför uppdateringen blir dåligt igen.

Annars resten av dagen har vi inget mer planerat vad jag vet. Blir nog tvättidskväll bara och ta det lugnt.
Vi köpte ju med oss ett paket glass igår med lite cola sås och fy fan vad gott det var. Det var verkligen jätte länge sen...år sen jag köpte med mig hem ett glasspaket :)
Mumma!

Nej hörrni nu ska jag ta och fixa till håret lite innan babe ringer ;)

Puss så länge:love:

Bild från bion i fredag :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0