4:e Juli 2011 Måndag

God morgon :)






Har inte nyss vaknat. Vaknde runt kvart över 11 eller ah har snoozar av och till från 9 ungefär.
Skulle ju ha vart ner till stan idag men tar det i morgon istället Helena kunde tydligen inte idag ändå.
Men men då tar vi det i morgon istället.
Då måste jag verkligen hämta grejjerna från kontoret.

Ja idag annars så har jag en visning ikväll på en timme så det ska bli skönt jag jobbar ju inte med städningen förän typ den 14 så det är ett tag kvar tills det.

Nu hemma ska jag väl ta och diska och plocka lite.
Ska kolla efter lite nya sängkläder vill så gärna ha lite vita det lyser upp sovrummet mer och så himla snyggt.
Kom på det igår när vi skulle tvätta påslakanen.
Så ska hålla utkik efter det. Frågan är vart jag kan hitta det.
Ikea har säkert men inne i stan då????? :/
Hmmmmm....
Nåja det löser väl sig.

Nu ska jag ta och käka lite frukost innan jag sätter igång ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: mamma

IKEA har jätte billig och BRA påslakan+ örngott för 99 kr/set (IKEAs egna märke 365+ Rispa!!!

kram

mamma

2011-07-04 @ 14:47:07
Postat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-04 @ 16:51:39
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0