5:e Jui 2011 Tisdag

God morgon ;)






Är redan vaken och pigg. Kan inte sova längre kontigt nog.
Älsklingen åkte för ett tag sen till jobbet. Hihi då sov jag men nu är jag pigg då x)
Så nu ligger jag och Turbo och myser i sängen och ser lite tv.

Ska ner på stan nu idag och göra det jag skulle gjort igår men som inte blev av.
Ska inte handla något eftersom jag nu igår shoppade via internet x)

Men men jag säger ju alltid att jag inte ska handla något men kommer ändå hem med något ändå.
Just det jag har ju presentkortet kvar ju. Det måste jag utnyttja :D
Hihi dessutom är det ju rea nere i butikerna också så det är nog ungefär ca 90% chans att jag kommer hem med något ändå ;)
Men blir det kläder är jag ju tvungen att rensa eller ta bort något så länge x)
Det hoppas jag inte jag behöver göra :P

Nej jag ska nog ta och kura ner mig lite mer i sängen nu.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0