6:e Juli 2011 Onsdag

God morgon ;) :love:




Sitter just nu sitter jag och Turbo i vardagsrummt med lite frulle.Gick upp runt halv 11. Så det blev n sovmorgon. Men gud så bra jag har sovit. Jag har sovit två riktigt bra nätter sen det hela hände så det är 2 av 14 nätter som jag sovit bra. Inte så hälsosamt kanske men vad ska man göra?
Det beror ju inte på att jag är uppe sent utan på det andra. Jag tänker för mycket.

Idag ska jag iväg och jobba några timmar med en mäklare. Så ska vara nere på kontoret vid halv 2 så måste hinna göra mig i ordning samt fixa lite lunch eller någon macka och dricka jag kan ha med mig ut till visningarna. Det skulle vara minst en timme om inte mer mellan den ena och den andra :P
Då kan det ju vara bra att ha någon form av matsäck med sig.
Eller hur?

Så ah det blir lite att göra idag. Sen när jag kommer hem ska jag försöka komma igång lite mer med träningen.
Känner att nu kan jag börja igen. Fick ju råd av läkaren att ta det lugnt dom första två veckorna och inte anstränga mig alltför mycket så jag kan ju mjukstarta lite på crosstrainern.
Jonas har ju börjat med träningen nu så jag kan ju inte vara sämre hihihi :D

Nej nu börjar nog mitt kaffe kallna här så ska svepa det innan det blir alltför kallt :)

Puss så länge:love:

En gosbild på mig och Tubbe, trötta och osmikad (jag iallafall)


Kommentarer
Postat av: sanashaba'

allt bra idag sötnos?(:

2011-07-06 @ 12:17:00
URL: http://ssanashaba.blogg.se/
Postat av: sanashaba'

sv; jo, det är bara bra med mej oxå(:

2011-07-06 @ 14:19:30
URL: http://ssanashaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0