7:e Juli 2011 torsdag

God morgon :)





Kom upp lite senare idag. Sov faktiskt lite oroligt inatt så somnade ganska så sent.
Not good!

Nu sitter jag iallafall med lite frulle och gos med Turbo :)
Riktig krambjörn den där på morgonen. Hihi!
Min gos.

Idag så ska jag en snabb vända upp till gränby för att hämta ut paketet från Ellos som jag beställde hem för några dagar sen :)
Beställde hem lite nya påslakan. Fan det behövs ju. Jag och Jonas har bara kanske två par som är lika och man vill ju att bådas påslakan och örngott ska vara lika i en dubbelsäng.
Just nu har vi ju dom vi fick av babbsan i julklapp för två år sen och dom är ju jätte fina det är dom verkligen men nu har vi kommit fram till att det är så snyggt när man har ljusa så det verkligen lyser upp rummet lite mer :)
Det mörka tonar mer ner det istället så det ska bli intressant och se hur dessa blir.
Sen ska jag in och kika lite på HM också hihi jag kan ju inte hålla mig borta ;)

Nu iallafall så fick ju Jonas tag på kompisen nere på gotland och resan blir av nu. Om det blir v 30 eller om det blir 31 är osäkert men det kommer bli toppen att åka dit :D

Nu ska jag käka upp resten jag har kvar här och sen göra mig i ordning för att ge mig av :)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0