8:e Juli 2011 Fredag

God morgon :)






Sommrig skön dag idag med ;) Måste faktiskt städa idag innan pappsen kommer. Om jag hinner klart innan han kommer så ska jag ta mig ut på balkongen och sola lite :)

Idag kör jag på min vita lååååååånga klänning som jag köpte i tisdags sitter jätte fint. Men den ser på något konstigt sett ut att vara as vid vid rumpan hahah fetknopp :D
Nej då.


Pappsen som jag ringde till för ett tag sen sa att han skulle åka vid tolv så då är han väl framme vid 2 kanske :) Om han nu tar rätt väg. Och inte via avesta/sala då tar det längre tid än om han tar vi gävle.
Det är ju ganska självklart att man tar den. Det roliga är att den vägen är längre men går snabbare.
Det är ju bara för att E4 ligger där och hastigheten på 110 så då kan man ju kankske förstå det :)

Nu hörrni ska jag ta och käka upp min otroligt as goda macka :)

Puss så länge:love:

(det är en baguette med kycklig sweet chilli med lök,gurka och sallad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0