AJ!

Asså min dag verkar bara gå åt fel håll. Ska fan hålla mig inne nu och inte röra mig.
Nu när jag hämtade tvätten och skulle gå in genom dörren så vet jag inte hur jag gjorde men jag slog iallafall i tån i dörrkanten och FAN vad det gör ont. Våga in kolla på det på en gång utan jag hoppade runt på ett ben hela tiden istället och höll mig för tån.

När jag väl skulle se efter så ser jag att jag spräckt upp halva tån x)
Hahah och jag och blod = snurrigt i skallen.
Så nu går jag runt med en stor papperstuss så att jag inte ska titta på det.
Vira runt det med en bit tejp.
Hihi ser lite roligt ut men tur att jag inte ska ut något ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

va med och tävla :)

http://imthebestsofucktherest.blogg.se/2011/july/ny-grej.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0