Älskade morfar 75 år

Åh längtar jätte mycket till helgen nu. Ska nämligen åka och fira min älskade morfar som fyller hela 75 år :D
Kommer bli jätte kul och nu ska jag äntligen få använda min nya sommarvita klänning :)
Komer bli super snyggt och sommrigt ;)
Blir det ingen sol då får man agera sol själv :D

Nej men bra väder det är verkligen något jag håller tummarna på nu eftersom det vart inte så bra väder i midsommras.
Nej men jag känner och vet att denna gång bli det roligare än sist ;)

4 dagar kvar tills jag får hälsa på mina älskade morföräldrar.
Frågan är nu bara vad man ska köpa åt honom? :O

Jätte fin bild på min morfar när han var väldigt ung ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0