Åskar!!!!!!

Ni som känner mig vet ju att jag är verkligen vettskrämd för åska och blixt eller ah det är as fint och kolla på när en blixt slår ner men det är mullret och smällen jag är as rädd för.
Nu så är det ett stort svart moln ovanför lägenheten och det mullrar som fan, och hyper rädd som jag är måste jag ha en del av fönstret öppet så jag kan höra när det smäller och så jag sen kan veta när det slutat.
Jag är ju rolig jag.

Men sola hann jag iallafall och liiiite resultat blev det banne mig :)
Men som sagt solen tar ju som bäst på morgonen och inte på eftermiddagen.
Så jag får ju skylla mig själv lite där.

Uppe på sjukhuset så gjorde dom det dom skulle och sen var det klart.
Ska komma åter igen nästa tisdag för en sista koll förhoppningsvist.
Det är tyvärr lika jobbigt varje gång man kommer dit.
Jag hatar sjukhus men men allt kan tyvärr hända ju så.

Nu ska jag ta och gömma mig under en filt här och invänta Jonas:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0