En till klänning + paket

Det är vad jag fick med mig hem fårn gränby :D  Tog cykeln och trampa dit.
Väl där fick jag mitt paket som var påslakanen och som jag snart ska bädda till där inne i sovrummet ;)


Efter det ska jag ta med mig Turbo ut i solen på balkongen och sola lite måste verkligen bättra på brännan.
Har ju inte solat på hur länge som helst. Har ju inte haft varken ork eller tid :P
Men nu blir det annat.

Hittade dessutom en klänning för 50;- inne på HM sen hade ju jag ett gammalt presentkort i en låda här hemma som jag tog med sen hade jag ett en annan rabatt som jag fick via mobilen förut så hela summan slutade på 32;- skit billigt för en enkel sommar klänning :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0