Gäsp

Sitter nu i våran nybytta säng med nya påslakan och lakan. Ska bli skönt att få sova lite nu. Ska bara ta ett glas juice och sen borsta gaddarna.
Om jag tror rätt nu så kommer mitt löshår komma i morgon hem till Babbsan så vi bara kan hämta den sen :)
Vill se det och se hur fint det är.

Pappsen visste inte riktigt när han skulle komma i morgon men han trodde att han kanske skulle åka på morgonen om det skulle bli bra väder alltså för då skulle han slippa värmen lite bättre eller ah att det inte skulle bli så varmt att köra då.

Men men vi får se. Angående om håret så fick jag nämligen ett sms om att det var skickat till posten så då håller jag tummarna att babbsan slår en pling om att det har kommit.
Hoppas hoppas!

Nej hörrni nu ska jag ta och ta mitt glas med jucie och sen sova ;)
Ska upp tidigt i morgon och fixa det sista inför hans ankomst :)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0