Gotland om några timmar....

Japp ska egentligen sova nu men men faan ska ju upp om 3 ½ timme så kommer inte kunna somna på en gång heller så tror jag nästan kommer att hålla mig vaken.
Ligga och läsa en bok kommer det nog att bli som det ser ut nu.Hihi.

Ska åka hemifrån här vid 5 tiden och ska vara i nynäshamn vid sju och därifrån vid halv 8 så åker båten ner mot Gotland :D
Ska bli skit kul :)
Men som sagt så verkar det som att just nu kommer det bli dåligt väder hela tiden men jag litar inte på vädergubbarna så håller tummarna att det blir bra någon dag.

nej hörrni nu ska jag ta och vila lite se lite tv och se om jag somnar eller inte :D

Om vi inte hörs av i morgon så hörs vi mer senare under morgondagen ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: ssandra :)

fin blogg , allt bra ? :)

2011-07-28 @ 20:43:55
URL: http://sandddragreen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0