Having a nice time

Sådär superfräch och luktar gudomligt skulle man kunna säga :)
Fy fan vad skönt det var att stå och ta en lång varm dusch.
Det behövde min lilla tå så nu mår vi båda bättre.

Just nu så sitter jag tillbaka lutad och smuttar på lite härlig kaffe. Ni som inte vet så blir jag inte pigg av kaffe jag blir snarare tvärtom ;)
Jag är konstig jag vet :D
Men det är ju bara bra att bli trött av det speciellt till kvällen hemma innan man ska sova :)

Jag hade ju helt glömt att jag ska upp till akademiska igen i morgon men då skjussar min älskling upp mig så jag kommer dit hel :)

Nej nu ska jag njuta lite till av min kaffe :)

(nattlinnet fick jag i present på min 19-års dag va en kompis) Jätte söt


Kommentarer
Postat av: Stella

Söt header! :)

2011-07-18 @ 21:22:46
URL: http://tittisfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0