Hemma åter från Gotland

Kom till nynäshamn vid 17:45. Klev av och hämtade våra väskor på rullbandet och knalla mot Ingemars bil.
Så himla snällt av honom att hämta och skjussa oss. Stort tack till honom.
Men om vi ska åka till Philip och Maja nästa sommar så flyger vi har vi bestämt :P Kosta vad det kosta!

Dessutom så hoppas ju jag att jag fortfarande är kvar på städjobbet då också :)
Men vi har verkligen haft det super kul där borta i Visby.

Tänkte dra allt lite kort...

Börja med att vi åkte hemmifrån Uppsala vid 5 då Ingemar ställde upp och skjussa.
Kunde inte sova under vägen så satt och läste hela vägen.
Klockan halv 7 var vi framme i nynäshamn, gick och fick våra biljetter och väntade sedan till 10 över 7 då vi fick gå ombord på båten. Vi hade då ekonomi klass så vi satt i resturang avdelingen hela resan.
fan så dyrt det var bara att handla ombord.
Två baugetter och två color för 140 spänn :S
Shiiiit!

Men som sagt vi hade ringt philip innan vi åkte men inget svar så vi tänkte ringa honom igen under resan men inget svar då heller.
Han skulle nämligen hämta oss vid hamnen nämligen eftersom vi inte visste vart han och Maja bodde.
Och när vi väl kom i hamn så såg vi ingen Philip och heller inget svar på telefon heller.
Så ah vi slog upp hans namn på eniro..hittade han och hans adress sedan gick jag till hamnhotellet och fixade en karta.
Tog kanske en timme 40 min så ringer det på Jonas mobil när vi nästan var framme och hör att det är philip som ringer.
Hahaha fan vad vi börjar garva vi går där med ett tons packning och i regn dessutom.
Då fick vi veta att han tappat mobilen natten innan det var därför vi inte hörde av från honom.

Men då han hörde att vi nästan var framme gick han och mötte oss så det var ju snällt.
Kom fram till han och Majas lägenhet packade in väskorna och tog igen oss lite efter den långa promenaden.

Sedan åkte vi till Majas jobb för att hälsa på henne. Hade inte träffats tidigare så :)
Verkligen as härlig tjej hade jätte kul med henne.
Efter att ha hälsat på henne så åkte vi och turista i visby.
Jätte kul.
Efter att ha turistat i Visby hela dagen på torsdagen så åkte vi hem för att sedan gå ut och käka tillsammans :)

Lördagen åkte vi till klippavsatsen och titta som jag bloggade om sist då.
Åkte dessutom runt halva gotland innan vi skulle hämta Maja från jobbet då det var hennes sista dag innan semestern.

Resten av den dagen så tog vi bara det lugnt drack lite öl och såg en film :)
Lördagen planerade vi en riktig heldag på gotland.
Gick runt i butiker hela dagen och runt visby. Fikade på två olika ställen :D
Hittade den bästa butik någonsin :D
Garag 1 hette det och köpte mig en tavel ram som jag kan ha flera fotografier.
Jätte snygg kan lägga upp flera bild på den sen.
Fick den för 29;- helt sjukt hade säkert kostat någon hundralapp om inte mer hemma här i en vanlig butik.

Ja sen på kvällen så grilla vi lite flintastek och käka. Efter det blev det lite gott rosé vin och lite kortspel as kul verkligen vi alla skratta så vi fick ont i magen.

Dagen efter där var det ju söndag och dags att återvända hem :D
Saknat min lilla bebis jätte mycket så det var ett stort och glatt återförenande när vi väl kom hem :love:

Ja nu sitter jag och har rensat mail och kommentarer från er läsare. Jätte gulliga som vanligt ;)

Nu ska jag ta och packa upp..ta en alvedon på grund av enorm huvudvärk och sen sova ;)
Lägger upp bilder från våran resa i morgon. Vet tyvärr ej när för vi ska till Ingemar och fixa syrrans bil.

Jag ska sola om det blir riktigt bra väder :)

Så vi får höras mer i morgon :D Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Ella

Hej! jag tänkte tipsa dig om en super bra sida som ger ut gratis domän det vill säga att du kan ändra ditt bloggnamn från att sluta med blogg.se till bara .se istället. Det ända du behöver göra är att samla ihop en viss summa med poäng, hur du får ihop poängen kan du läsa mer om på deras sida Länk: http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=2896

2011-07-31 @ 23:23:03
URL: http://aamazings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0