Kändis typ

Hahaha jag kom på en grej när jag stod i duschen och lyssnade till låten Pyromania av Cascada.
För typ ah snart 1 år sen kanske så gjorde jag och en tjej en "party video" där vi dansade till just denna låt och la sedan upp den på bloggen och på youtube.

Så när jag var på stan sen för några månader sen med Helena så var vi in på Darkwell där hon skulle köpa en ny percing till tungan.
Och när hon står och velar om vilken hon ska ha så kommer ena killen fram den mörkhåriga och säger till mig att "jag känner igen dig"
Och då tänkte jag väl att jag har ju vart där inne några gånger med kompisar.
Men så var det tydligen inte utan att han hade sett videon på mig och hon som gjorde den x)
Snacka om pinsamt!

Han sa så " nej jag känner igen dig från en video som du dansa i med en annan tjej"
Fan vad jag börja garva.
Helena fatta inget och jag skulle gärna ha visat den för henne men jag råkade ta bort mitt konto på youtube för länge sen så kunde inte.

Men kommer ihåg att det var en jävla rolig video. Men man gör ju nästan alltid roliga saker när man är packad x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0