Längtar till Falun

Nu vill jag ha fredag så vi kan åka hem till Falun för att fira min morfar.
Jag ska även hjälpa min lillasyster med att färga utväxten och lovade henne om jag skulle få hem mitt löshår nu på torsdag och om jag är nöjd med det ska hon få mitt clips set jag har ;)
Snäll syster jag är då :D
Visserligen är det ganska så slitet men det funkar ju bra att använda det ändå.

Vi hoppas ju självklart på skit bra väder eller ah lite sol åtminstone ska nämligen leka kamera man ;)
Ska ta med kameran och ta lite fin fina bilder på oss och henne då :)
Ska bli kul och se ;)

Ja, nu ska jag faktiskt annars ta och stänga ner datorn och sova. Ska försöka komma upp någorlunda tidigt i morgon :)

Puss på er :love:

(love my sis ) haha även om vi har heeeeelt olika åsikter om nästan allt men men alla syskon kan ju inte vara lika i sätten eller tycka likadant.
Inte är vi speciellt lika eller???
Vi tycker inte det men det kanske andra gör bättre.



Kommentarer
Postat av: Ilenia Di Feola!

FRÅGESTUND! ställ en fråga på bloggen är du gullig , www.ilenia.blogg.se :D ♥

2011-07-20 @ 01:33:13
URL: http://ilenia.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Godmorgon på dig :)

2011-07-20 @ 08:50:37
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Kommentarer som inte har med tävlingen att göra raderas, jag hänvisar dig till ett annat inlägg :)

2011-07-20 @ 11:36:31
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0