Ont!

Har inte uppdaterat nu på ett tag har haft så fruktansvärt ont i magen. Kunde inte ens stå på benen. Inte hjälpte ipren heller precis. Tillslut så låg jag i soffan med fötter över skallen typ och då kändes det mindre.
Men jag har nog aldrig varit så nära att ringa till Jonas och be han skjussa in mig till akuten..så pass otroligt ont hade jag.
Inte ett dugg kul men jag tror jag vet varför jag har det. Inte dags för den veckan än utan detta har nog med att göra vad jag gått igenom :(
Nåja nu känns det mycket bättre kan sitta och stå någorlunda normal iallafall.
Känns fortfarande när jag försöker resa mig.

Men får jag vila lite till så är det nog helt över snart.


Kommentarer
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

Tjenare! Hur är läget? :) Ett tag sedan jag såg din kommentarer i min blogg ^^

2011-07-19 @ 17:57:57
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0