Pappsen på besök

På fredag kommer min kära lilla pappa och hälsar på och ska stanna till söndag. Nu har han inte vart här på snart 1 år så det var på tiden.Syrran kunde inte, hon skulle tydligen hjälpa till med barnpassning på ett bröllop. Men men hoppas att mammsen också kunde ta lite ledigt och hälsa på mig också snart :)
Lika min faster också.

Det blir så himla kul när ens släkt kan komma och hälsa på mig här borta.
Alla i min släkt bor ju i Dalarna så dom kan ju inte hälsa på så ofta. Min mormor och morfar har ju inte sett hur vi bor i verkligheten eftersom min mormor kan inte gå i trappor så det är lite tråkigt.
Men dom har ju sett lägenheten på bilder ;)

Nej nu ska jag se lite tv innan det är dags att sova :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0