Sen middag

Har nyss setat och käkat lite ris och kyckling ensam här hemma. Jonas skulle jobba över väldigt sent idag så han skulle dessutom få mat där på jobbet.Det är ju skit bra och schysst att dom som jobbar över får mat :O
Mycket bra firma.

Nu annars ikväll ska jag ta och träna lite fixa lite beach 2011 ;)
Annars vet jag inte vad som händer.
Kanske ska jag ta och försöka hänga in lite kläder i garderoben.
Dom nya kommer inte få plats nu men jag måste väl rena lite om det går.
Vet redan nu att jag inte kommer slänge något.
Kan kanske försöka sälja av något.
Någon kanske fastnar för något jag har :P
Isåfall så säljer jag ju det för värsta vrak priset.

Nej nu ska jag ta och smälta maten här.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0