Shopping online

Nu så har jag beställt hem lite viktiga saker nämligen make up x)
Det går ju åt fort som fan.
Nu har jag ju inte använt foundation eftersom det har vart slut ett tag. Men nu så beställde jag hem en liten burk med Dream matte mouse foundation har haft det en gång tidigare för länge sen så ska prova det igen tänkte jag ;)



Sen beställde jag även hem en mascara och denna gång blev det en Maybelline mascara volum express.
Beställde den gula sist och nu tänkte jag prova den lila :)
Får se hur bra den är.
Någon som kanske vet det????


Och kan ni gissa på vad det hela sluta på av dessa två make up kit?
194 :- och då är det dessutom fraktfritt.

Ni som också vill beställa hem billigt och ändå sånt smink ni hittar i butiken så går in på Nordicfeel
Allt smink som ni hittar i butikerna finns inte där men det finns mycket och väldigt många märken.
Det var jätte länge sen jag köpte smink i en butik nu hihih jag beställer det nu bara över internet eftersom det jag använder finns ju på Nordicfeel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0