Sova snart

Nu snart är det dags för lilla mig att sova. Måste upp tidigt i morgon ska till akademiska vid 11 så lär vakna tidigt då :P

Efter det ska jag hem och fixa till bikinin som jag nyss börjat på och sen plugga. Men om det är grymt bra väder blir det att sola lite ;)
Hihi måste ju fixa en rejäl bränna nu.

Just ja måste ringa till familjen jag ska hem och städa hos på torsdag, så dom måste jag komma ihåg att ringa.
Det får jag verkligen inte glömma.

Ja, nu ska jag ta ett glas mjölk och sen lägga mig och bara ta det lugnt innan det är natti natti :)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med :)

2011-07-12 @ 00:50:10
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0