The Hunks

Wiiie haha vilket roligt program ;) Detta programm ska jag se nu på 3:an ni kan ju nästan gissa er till att älsklingen är väl liiiiiite emot det men men va fan hur många gånger har inte jag låtit honom se collagefilmer med lättklädda tjejer i silikon :D
Då borde ju jag få se lite kul med ;)

Han är ju min alldeles egna lilla Hunk ändå och jag skulle HELT ÄRLIGT NU inte vilja byta ut honom mot någon sån där muskel knutte som dom.
Jag älskar min goa Jonas precis som han är. Skulle inte vilja att han såg annorlunda ut.
Sen om han själv vill ändra på sig så kan jag ju inte säga emot utan bara ha en åsikt om det.
Sen är det ju ändå hans beslut i slutändan :P

Men när jag ser sånna killar så tänker jag bara som dom säger i reklamen till den där serien " dom som bara älskar sig själva"
Så jag skulle inte vilja ha någon sån. Dom tillbringar ju mesta tiden på gymmen så man skulle säkert inte se så mycket av honom då heller.

Nåja nog om det!
Ska ta och svepa kaffet jag har här och sen borsta gaddarna  ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0